بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ملوان تیمی نفرین شده برای میلاد/میداودی مصدوم شد

به گزارش آبیته دات کام به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های دوستانه نفت تهران و استقلال درحالی برگزار می‌شود که میلاد میداودی مهاجم استقلال در دقیقه ۴۰ با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه زانوی پای چپ روبرو شد. آسیب‌دیدگی این بازیکن به حدی بود که در زمین از درد به خود می‌پیچید و با صدای بلند فریاد می‌زد. همین مسئله باعث شد این بازیکن تعویض شود و جای خود را به توزی بدهد.

ظاهرا بازی با تیم ملوان بند انزلی برای میلاد میداوودی همیشه بد یمن خواهد ماند.در فصل قبل میلاد در بازی با ملوان در برخورد با سعید سالار زاده مدافع این تیم شمالی دچار مصدومیتی طولانی شد و حالا درست قبل از بازی با ملوان دوباره صحبت از مدومیت وی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1391برچسب:میلاد میداوودی,مصدومیت,ملوان,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com